مراقبت مو

شامپو ضدشوره روزانه ماسکانی ، نوید بخش سلامتی موی تو

شامپو ضدشوره روزانه ماسکانی

شامپو ضدشوره روزانه ماسکانی، نوید بخش سلامتی موی تو

شوره یا سبوره از مشکلات شایع پوست سر محسوب می گردد. شوره سر با پوست ریزی پوست سر آغاز می شود که همراه با خارش و گاهی اوقات قرمزی است. این پوسته ها اغلب اوقات سفید و گاهی اوقات زرد رنگ هستند که در لا به لای موها و روی شانه ها خود را نشان می دهند. شوره‌ی سر می تواند مشکلاتی نظیر التهاب وخیم پوستی، ریزش مو، کدر شدن موها، خارش بیش از حد و … ایجاد کند که متاسفانه گریبان تعداد زیادی از افراد را گرفته و زندگی روزمره‌ی آن‌ها را مختل کرده است. عوامل متعددی مانند استرس، شرایط محیطی و اقلیمی و تغذیه در شکل گیری شوره سر موثرند. فعالیت زیاد قارچ باعث ایجاد شوره های فراوان همراه با خارش و التهاب پوست سر می گردد.

یکی از موثر ترین روش های رهایی از این مشکل استفاده از شامپوهای ضد شوره است که به مقابله با انواع قارچ پرداخته و به این ترتیب شوره سر و علائم همراه آن را برطرف می کند.

با توجه به اهمیت این موضوع، صنایع تولیدی تاراکیان سپند ورنا، شامپو ضدشوره روزانه ماسکانی را با به کارگیری عصاره های گل راعی، عصاره ریشه سرخارگل(اکیناسه پورپورا) و استفاده ازترکیبات پاک‌کننده فوق العاده ملایم، همزمان مو و پوست سر را کاملا تمیز و براق می نماید و با کمپلکس ضد شوره خود، کف سر را عاری از شوره می نماید.

عصاره سرخارگل (اکیناسه پورپورا) سرشار از ترکیباتی از جمله آلکامیدها، پلی ساکاریدها، پلی آلکین ها و… است. ترکیبات فعال موجود در اکیناسه با عوامل ایجاد شوره مانند انواع قارچ مبارزه می کند. با خواص ضد ویروسی، ضد التهابی و ضد باکتریایی شناخته شده، در جهت کنترل شوره  ایفای نقش می کند.

سدیم PCA موجود در محصول به عنوان مرطوب کننده ای عمل می کند که رطوبت را در پوست حفظ کرده و آن را هیدراته نگه می دارد. این عمل می تواند به کاهش خطر اختلالات پوستی خشک مانند اگزما و بهبود عملکرد سد پوستی کمک کند.

کلیمبازول به عنوان یک عامل ضد قارچ ایمیدازول است که برای کنترل شوره سر در فرمولاسیون هایی مانند شامپوها یا نرم کننده ها و به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. شوره سر یک اختلال رایج در پوست سر است که باعث پوسته پوسته شدن بیش از حد پوست سر و اختلال در عملکرد سد پوستی می شود.

برای آگاهی از جزییات محصول و ثبت سفارش می توانید از طریق صفحه اختصاصی محصول در فروشگاه ماسکانی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید